Az előző rész folytatása következik, Sümeggel és egy kevés Tapolcával. A reggelünk ugyanúgy indult, szerencsére már a múltkori tapasztalatokkal vágtam neki a fotózásnak, így a múltkor elhibázott gépeket újralőhettem. Már amelyik kint volt.
Múltkor sem sikerült forgalmi ajtós kép az egyetlen dolgozó 256-osról, most sem lett tökéletes, megfeledkeztem róla, így későn reagáltam. na sebaj, azért annyira nem lett rossz.
A fotózást a városházánál folytattuk, ahol újralőttem normálisan többek között a HLD-881-et és a JSN-392-t is. Na meg jött ez a Credo, amely a nem gyári dísztárcsákkal jobban néz ki mint az eredetiekkel.
Jött egy lehetőség, miszerint ha hamarabb elmegyünk Tapolcáról, kilőhetjük a CKE-385-öt, ami nem igazán téved le a Lesenceistvánd-Halimba szerződéses járatról, így egy EC11-es Credo fedélzetén elhagytuk Tapolcát, a tervezettnél 1 órával hamarabb. Miután megérkeztünk Sümegre egyből befutott az egyik pesti járat, a JOU-687 személyében. Elég sok járat van innen Pestre, szinte az összeset a Somló üzemelteti. Általában jut rájuk E95-ös, de azért elkél néha az EC12-esek besegítése.
Sümegen is hasonlóan segítőkész személyzettel találkoztunk, mint Ajkán vagy Tapolcán, minden kérdésünkre válaszoltak. Így miután valamelyik sümegi ragasztott üveges 415-öst vártuk, kérdésünkre elmondták, hogy Pápán vannak, délután jönnek haza, a képen az ajkai illetőségű FLM-896 látható.
Hogy ne csak fehér buszok legyenek. A celldömölki vezérgép FHJ-958.
Délután 2 körül megjelent az itteni bányás busz. JLZ-335 Hagyományőrző NDK-s gép. Van egy feelingje ezzel a vöröses "design"-nal... :D
A nap többi része főleg várakozással telt. Úgy 16 óra körül kezdett beindulni az élet. A Tapolca felé igyekvő LH12-es nyitotta sort a két 415-ös előtt.
Be is futottak rendben ahogy az meg volt írva. Az egyik gyors a másik lassú járaton érkezett.
Végezetül néhány városkép következzen, valamint a vasútállomás.
Utolsó kommentek