Utolsó kommentek

CsigaOvi-blog

A kecskeméti hírös társaság kalandjai egy csokorba gyűjtve. Nevünk származása: Egyik "kedves" kecskeméti forgalmistánk szólogatott be nekünk mindig fotózás közben, azzal a kedves mondattal, hogy "óvoda megszűnt, haza lehet menni". Az ovi az innen származik, a csiga pedig a Volán logóból, hogy mégiscsak legyen valami kötődése szakterületünkhöz.

Csak a szokásos Nyíregyháza

2013.09.04. 10:13 bop308

Ezúttal, kicsit snassz lett a cím, ezért elnézést. Ez a poszt valójában két, a szabolcsi megyeszékhelyre történt látogatásomat hivatott bemutatni. Az első, egy mezei szombat délután volt, igazából célom nem volt, csak adódott egy lehetőség és éltem vele. De végülis nem bántam meg, két hiányzót kihúzhattam a listámból.

Mikor odaértem, már csak két 260-as volt kint, vagy lehet egész nap annyi, fogalmam sincs, ami tuti, hogy a JSZ-367-ről a képet sikerült rendesen elcseszni. Szomorúan vettem észre, hogy utolsó járata volt, el is viharzott a garázs felé. A másik az AVE-247 volt, ami kint maradt egész délután, de arról sem sikerült, egy épkézláb ajtós képet sem lőni. Egy ajtótlan azért lett. :)P1110389

Aztán jött a nap egyik hiányzó rendszáma, az ex Hajdús, majd T&J-s, majd megint Hajdús MAN SL222-es, a LOL-835, most éppen Nyíregyházán van helyi járaton.P1110386

Legalább az egyetlen kint levő csuklóst sikerült viszonylag normálisan elkapni, ez volt a HXT-690, bár a vezér nem könnyítette meg a dolgomat. Ő kicsit humorosan fogta fel a történetet és nem azért mert nem tetszett neki a fotózás, viszont én sem értettem miért, valahogy mindig sikerült elrontania a képet. Ezt az egyet viszont nem. :)P1110407

Nem sokkal később megjelent a nap második rendszáma is, a szintén bérleményben itt lévő BHR-313. Ő Borsodos versenyző, még magán is hordozza a cégre jellemző fekete lököst és köténylemezt.P1110391

Végül pedig, a nap megkoronázásaként befutott a JSZ-370. Szerencsém van ezzel az autóval, akárhányszor erre járok, mindig kint látom, legyen az hétköznap, vagy hétvége. Pedig régóta tartalék már.P1110437

Eddig tartott az első nap, a második látogatás már kicsit tartalmasabbra sikerült, kicsivel több hiányzó is lett meg. Reggel érkezés után egyből az első. A régóta kergetett IAF-411. Valahogy sikerült kifognom, hogy pont ez volt az a nap a héten amikor bejött.P1120802

Sajnos ismét nem bővelkedtem helyi 260-asokban, de legalább az az egy nem a múltkori '247 volt, hanem az AVE-226. Jöjjön róla is egy kép, ködlámpával, mert úgy menő. :DP1120820

Ezután elindultam fotóhelyet keresni a 8-ason pörgő ELS-245-re, de amint az AVE-s képen is látszik gyönyörűen beborult, így nem lett a legjobb. De sebaj, mert utána bejött a buszállomásra 1/A-zni.P1120835

Mire visszaértem a napocska kezdett előbújni, gyorsan kilőttem az egyik EC11-es Credot, mert csak egy elég autodel kecskeméti repülőnapos volt róla. Ezekkel a króm dísztárcsákkal egész jól néz ki, már amennyiben erre azt lehet mondani. Kár, hogy csak erre az oldalra jutott.P1120837

Megérkezett az ELS-245 is és pont jókor voltam jó helyen, így egy, buszállomásos ugyan, de legalább napos képet sikerült róla lőni.P1120864

Hamarosan megérkezett a napi bónusz rendszám Kisvárdáról az FKF-577. Úgy látszik ők is kicsit meg vannak szorulva, ha egy sima tanszüneti munkanapon 260.43-ast kell küldeniük Nyíregyházára, ami majdnem a legfrekventáltabb járatuk.P1120887

Lassan közeledett a műszakváltós időszak, így gyorsan el is foglaltam a lőállást, szerencsére most a '685 is járt a errefelé, úgyis régi képem volt már róla.P1120896

A régió talán legérdekesebb járata, a legérdekesebb fordaautóval a Ricse-Révleányvár-Cigánd-Kisvárda-Nyíregyháza járat. A BPR-637 (néha a BPR-639) járja, és közel 100 km az útvonala. Úgy hallottam főleg Kisvárda környékén van komoly utasforgalma, ezért kell rá a csuklós, régebben Alfa Regio járta, de az úgy látszik kicsinek bizonyult.P1120904

Miután a kora délutáni csúcs lezajlott elindultam azért, amiért jöttem. Különösebb hozzáfűzni való szerintem nem tartozik hozzá, egyszerűen szép. :)P1120934

Ezután siettem vissza, hogy a már annyiszor bebukott JSZ-369-ről végre legyen képem. Sikerült is, ezzel zárom is posztomat, de előtte még legyen egy 263-as is, történetesen a GXD-420, aki egyébként orosi külső telephelyes.P1120942

P1120948

A következő posztban külföldre látogatunk, hamarosan jön az is.

A bejegyzés trackback címe:

https://csigaovi.blog.hu/api/trackback/id/tr945494606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása