Ezúttal, kicsit snassz lett a cím, ezért elnézést. Ez a poszt valójában két, a szabolcsi megyeszékhelyre történt látogatásomat hivatott bemutatni. Az első, egy mezei szombat délután volt, igazából célom nem volt, csak adódott egy lehetőség és éltem vele. De végülis nem bántam meg, két hiányzót kihúzhattam a listámból.
Mikor odaértem, már csak két 260-as volt kint, vagy lehet egész nap annyi, fogalmam sincs, ami tuti, hogy a JSZ-367-ről a képet sikerült rendesen elcseszni. Szomorúan vettem észre, hogy utolsó járata volt, el is viharzott a garázs felé. A másik az AVE-247 volt, ami kint maradt egész délután, de arról sem sikerült, egy épkézláb ajtós képet sem lőni. Egy ajtótlan azért lett. :)
Aztán jött a nap egyik hiányzó rendszáma, az ex Hajdús, majd T&J-s, majd megint Hajdús MAN SL222-es, a LOL-835, most éppen Nyíregyházán van helyi járaton.
Legalább az egyetlen kint levő csuklóst sikerült viszonylag normálisan elkapni, ez volt a HXT-690, bár a vezér nem könnyítette meg a dolgomat. Ő kicsit humorosan fogta fel a történetet és nem azért mert nem tetszett neki a fotózás, viszont én sem értettem miért, valahogy mindig sikerült elrontania a képet. Ezt az egyet viszont nem. :)
Nem sokkal később megjelent a nap második rendszáma is, a szintén bérleményben itt lévő BHR-313. Ő Borsodos versenyző, még magán is hordozza a cégre jellemző fekete lököst és köténylemezt.
Végül pedig, a nap megkoronázásaként befutott a JSZ-370. Szerencsém van ezzel az autóval, akárhányszor erre járok, mindig kint látom, legyen az hétköznap, vagy hétvége. Pedig régóta tartalék már.
Eddig tartott az első nap, a második látogatás már kicsit tartalmasabbra sikerült, kicsivel több hiányzó is lett meg. Reggel érkezés után egyből az első. A régóta kergetett IAF-411. Valahogy sikerült kifognom, hogy pont ez volt az a nap a héten amikor bejött.
Sajnos ismét nem bővelkedtem helyi 260-asokban, de legalább az az egy nem a múltkori '247 volt, hanem az AVE-226. Jöjjön róla is egy kép, ködlámpával, mert úgy menő. :D
Ezután elindultam fotóhelyet keresni a 8-ason pörgő ELS-245-re, de amint az AVE-s képen is látszik gyönyörűen beborult, így nem lett a legjobb. De sebaj, mert utána bejött a buszállomásra 1/A-zni.
Mire visszaértem a napocska kezdett előbújni, gyorsan kilőttem az egyik EC11-es Credot, mert csak egy elég autodel kecskeméti repülőnapos volt róla. Ezekkel a króm dísztárcsákkal egész jól néz ki, már amennyiben erre azt lehet mondani. Kár, hogy csak erre az oldalra jutott.
Megérkezett az ELS-245 is és pont jókor voltam jó helyen, így egy, buszállomásos ugyan, de legalább napos képet sikerült róla lőni.
Hamarosan megérkezett a napi bónusz rendszám Kisvárdáról az FKF-577. Úgy látszik ők is kicsit meg vannak szorulva, ha egy sima tanszüneti munkanapon 260.43-ast kell küldeniük Nyíregyházára, ami majdnem a legfrekventáltabb járatuk.
Lassan közeledett a műszakváltós időszak, így gyorsan el is foglaltam a lőállást, szerencsére most a '685 is járt a errefelé, úgyis régi képem volt már róla.
A régió talán legérdekesebb járata, a legérdekesebb fordaautóval a Ricse-Révleányvár-Cigánd-Kisvárda-Nyíregyháza járat. A BPR-637 (néha a BPR-639) járja, és közel 100 km az útvonala. Úgy hallottam főleg Kisvárda környékén van komoly utasforgalma, ezért kell rá a csuklós, régebben Alfa Regio járta, de az úgy látszik kicsinek bizonyult.
Miután a kora délutáni csúcs lezajlott elindultam azért, amiért jöttem. Különösebb hozzáfűzni való szerintem nem tartozik hozzá, egyszerűen szép. :)
Ezután siettem vissza, hogy a már annyiszor bebukott JSZ-369-ről végre legyen képem. Sikerült is, ezzel zárom is posztomat, de előtte még legyen egy 263-as is, történetesen a GXD-420, aki egyébként orosi külső telephelyes.
A következő posztban külföldre látogatunk, hamarosan jön az is.
Utolsó kommentek