Utolsó kommentek

CsigaOvi-blog

A kecskeméti hírös társaság kalandjai egy csokorba gyűjtve. Nevünk származása: Egyik "kedves" kecskeméti forgalmistánk szólogatott be nekünk mindig fotózás közben, azzal a kedves mondattal, hogy "óvoda megszűnt, haza lehet menni". Az ovi az innen származik, a csiga pedig a Volán logóból, hogy mégiscsak legyen valami kötődése szakterületünkhöz.

Debreceni villámlátogatás

2013.05.13. 09:46 bop308

Régen jelentkeztem bejegyzéssel, nem igazán volt mostanában időm se fotózni, se blogolni, az elkövetkező 1-2 hónapban talán sikerül behozni a lemaradást.

Következő posztunkban tehát Debrecenbe látogatunk el, a túrára tavaly december 28-án került sor, igazából nem is volt sok értelme, csak egy busz miatt kerekedtem fel, aminek talán még jól is áll a borongós esős idő, de erről majd később.P1090848

Természetesen Hajdúnánás volt a kindulási helyszín, ahol a túra előtti napon reggel még napos képet is tudtam lőni, bár esős idő volt már ekkor is. A képen az egyetlen olyan Debrecen-Hajdúnánás járat látható aminek nem a központban, hanem a fürdőnél van a végállomása.P1090837

Debrecenbe érve beigazolódott a félelmem, igen kevés busz volt kint a tanszünet ellenére is és ami kint volt az is többnyire koszos volt. Így nem is időztem sokat a buszállomáson, célom felé vettem az irányt, egy kis pihenőt tartva a Segner téren, ahol az idegen Volánok távolsági kocsijai szokták kiállásukat töleni.P1090854

Kész felüdülés volt a Segner téri tárolón látni egy frissen mosott Cívis 18-at 7700-ast, ő volt az LMG-131. Mutatóba ezekről is szoktam néhány képet lőni, mert ellenkező esetben botrányosan kevés képpel térnék haza...P1090856

Továbbhaladva elértem a nap rendszámának tartózkodási helyét és kis keringőzés után meg is találtam a Kenézy Gyula kórház belső parkolója mellett tanyázó egykori tüdőszűrő buszt. Ez a szolgáltatás nem is olyan régen szűnt meg Debrecenben, Győrben a Petz Aladár Kórházban még működik, ők is egy 280-assal végzik a mozgó tűdőszűrést a környező településeken. A debreceni busz leállítása óta sorsára vár, az időjárás viszontagságai nem kímélik, de ő csak tűri és tűri. Legalább még nem lopták szét mint általában az ilyen selejteket szokták...P1090861

Úgy terveztem a nap második részét Nyíregyházán töltöm, ez nagyon rossz döntés volt, ott még nagyobb pangás volt, de előtte még a Nagyállomásnál lefotóztam az elmaradhatatlan Bengálit a tartalékvágányon.P1090883

Nyíregyházára érve ismét igazam lett. Csak a már ezerszer kilőtt default autók álltak bent, többek között a KUU-270-el az élen. Akárhányszor Nyíregyen jártam ez az autó mindig vagy ott volt a pályaudvaron, vagy fél órán belül megjelent.P1090886

Az utolsó bemutatásra "érdemes" napi autodel az egyetlen fehér csuklósról készült, amely többek között a nyíregyházi üzem egyetlen olyan csuklósa amelynek tanszünetben is van fordája.P1090890

Remélem a következő poszthoz találok érdekfeszítőbb témát, most csak ennyire tellett :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csigaovi.blog.hu/api/trackback/id/tr85297734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása