Utolsó kommentek

CsigaOvi-blog

A kecskeméti hírös társaság kalandjai egy csokorba gyűjtve. Nevünk származása: Egyik "kedves" kecskeméti forgalmistánk szólogatott be nekünk mindig fotózás közben, azzal a kedves mondattal, hogy "óvoda megszűnt, haza lehet menni". Az ovi az innen származik, a csiga pedig a Volán logóból, hogy mégiscsak legyen valami kötődése szakterületünkhöz.

Zalai utakon...

2012.01.01. 21:34 bop308

Július közepén családi nyaralás címszóval egy hetet töltöttem Balatonlellén. (Félreértés ne essék, ez egy független nyaralás volt a szárszóitól.) Szóval mivel a fürdést is meg lehet unni néhány nap után, ezért fölkerekedtem és meglátogattam a világ legszebb csuklós buszainak hazáját Nagykanizsát. Itt közlekedik ugyanis 6 db csodaszép Ikarus EAG E94G típusú busz. Na elég is a szövegből jöjjenek a sárga-kék verdák.

Miután odaértem, a vasútnál egyből találkoztam a HIY-434-el. Ő 2000-ben készült pontos típusa E94.27G és van egy tesjóa is, a 435, róla később lesz szó. Mivel még alacsonyan volt a nap, valamint nagyon gyorsan elviharzott így csak a buszállomáson készült róla kép

A 200-as Ikarusok szinte teljesen kikoptak a Zalai utakról. Helyközi forgalomban már csak a 256.44-es típus néhány képviselője lelhető fel, ők is többnyire csak tartalékként.

Helyi járaton is már csak 2 260-as, valamint Zalaegerszegen egy 280-as képében vannak jelen egykor az egész flottát meghatározó 200-asok. Jelenleg mindkét 260-as Kanizsán van, bár az egyik elvileg egerszegi.

Éppen az egyik betegeskedő S315NF-es Setrát helyettesítette a Tesco járaton.

10 óra körül kiállt a tárolóról a GUP-380-as csuklós is és csapott egy pár kanyart a 21-esen. Ő '99-es gyártású és E94.25G a pontos típusa

Ezek után egy időre elfogytak az EAG-ok így a Mercikkel kellett beérnem. Természetesen a kedvenc típus listán ők is benne vannak az első 4-ben, így nem volt ellenemre, hogy 8 db is koptatja a "kisváros" utcáit. Először két helyközi példány következik, mondván van ilyen is. Az egyik eredetileg helyis volt, de valamilyen okból kifolyólag átkerült az újudvari fordára. Ő a JIW-651.

A másik természetesen gyárilag is helyközinek készült, a színvilága is ezt tükrözi, KEZ-582. Balatonmagyaródra jár

A helyis példányok több eresztésben érkeztek. A JXF széria a második 2005-ös adag. 375 és 376.

Előtte volt egy JIW-es (2004-es) csapat, majd a JXF-ek után 2006-ban érkezett az utolsó 4 csuki, először a KEZ-581,582, majd végül a legifjabbak, KHA-776,778

Közeledett a délután, megjelent a másik E94.27G, a HIY-435. Ők a 434-el egy picit elhanyagoltabbnak tűnnek a tesóiknál.

Majd 14.00 felé kidugta az orrát a műhelyből a Vezérgép is, akit egész nap vártam. A szépséges HEH-457. :P

Később egy szintén errefelé ritkának számító kocsit pillantottam meg. A HLD-884-es C56-ost, így gyorsan meg is örökítettem.

Végül de nem utolsósorban szóló Conectoztam egy kicsit ha már itt voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://csigaovi.blog.hu/api/trackback/id/tr553512213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása