Utolsó kommentek

CsigaOvi-blog

A kecskeméti hírös társaság kalandjai egy csokorba gyűjtve. Nevünk származása: Egyik "kedves" kecskeméti forgalmistánk szólogatott be nekünk mindig fotózás közben, azzal a kedves mondattal, hogy "óvoda megszűnt, haza lehet menni". Az ovi az innen származik, a csiga pedig a Volán logóból, hogy mégiscsak legyen valami kötődése szakterületünkhöz.

Nyírségi kalandozások

2011.08.09. 22:02 bop308

Az ország legkeletibb szeglete nem túl kedvelt a buszfotósok körében. Pedig a Szabolcs Volán eléggé korrekt cég a fotózást tekintve, legalábbis a vidéki üzemegységeknél. Nyíregyháza is tűrhető, bár ott a telep az egy kicsit bonyolult. Az állományból sajnos eléggé kikoptak a 200-as széria példányai, így nagy részükkel már csak iskolai napokon, vagy tartalékként találkozhatunk. Az újabb példányok főleg három márkához köthetőek. Autosan és Solaris a lengyelektől és Credo a magyar piacról.

Első Szabolcs megyei túránkra tavaly nyáron a Polgári találkozó előtti két napon került sor. Dél körül érkeztünk Nyíregyre, így elkaptuk a még osztott idejüket töltő kocsikat valamint a kora délutáni csúcsot.

Nem volt rossz a fogadtatás sem. A Vasút előtt egyből ott állt napos ajtósan az egyik szépséges C80-as.

Átérve az autóbusz-állomásra, megláttuk az egyetlen 280-ast aminek van nyári fordája, így ezt is lefotóztuk.

Nyíregyházán helyi járaton a flotta túlnyomó többsége Solaris Urbino 12-esekből és Solaris Urbino 15-ösökből áll. A képen látható példány a legfiatalabb 12 m -es szériából való.

Szerencsére nyári tanszünetben több szóló kocsira van szükség így az összes 260.06-os dolgozott, ugyanakkor a 260.02-esek a telepen pihentek.

Egy kivétel azért akadt Örökösföldön.

A cég 415-ösei sem dolgoznak túl sűrűn. A Detroit motor és a botváltó miatt nem szeretik forgalomba adni őket. A 418-as szerencsére viszonylag sűrűn látható utcán.

Másnap kora hajnalban keltünk, hogy elérjük az első 8-ast a város felé Sóstóról, ami 4.47-kor indult, hogy aztán az 5.34-es Mátészalkai személlyel "száguldjunk" a túrórudi hazájába.

Az országban kevés helyen üzemeltek/nek 260.39-es típusú Ikarusok, Szabolcs megyében szép számmal előfordultak/nak. Mára jelentősen kikoptak a nyírségi utakról, a képen látható példányt is nemrég selejtezték.

Tartalék 260-43-as száguld a Volán telep felé, hogy visszaadja a C80-asnak a stafétát (táblát :D)

Szalkán a Volán végzi a Tescos szerződéses járatot amin az FKF-378-as frsz-ú 260.39-es Ikarus dolgozik. ó állapotú gép, látszik, hogy nincs szétgyilkolva.

Mátészalka legputtóbb autóbusza címet is kiérdemelné ez a C56-os. Suliidőben elvileg van fix helye, de tanszünetben távolsági járatoktól kezdve a falujárókig mindent szokott kapni. Kicsengetni meg szinte lehetetlen.

11.00 körül végre kidugta az orrát a vállaji csuklós, aki helyett reggel a 260-as volt.

Kisvárda = full ellenfény -> normális fotó nuku -> ellenfény+borulás 5000.

Vissza go Nyíregy. Este gyerünk csengetni . Ikarus nem igazán volt, ellenben két mini smiley pózolt nekünk.

Legalább egy U15-öst kicsengettünk normálisan.

Másnap reggel száguldás Polgár felé a CLD-270-el. Egy élmény volt! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://csigaovi.blog.hu/api/trackback/id/tr333138298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trendliner 2011.08.10. 02:12:53

Faxom. Egyre jobb képeket szedtek elő.

_zahnrad 2011.09.09. 20:41:21

A 415-ösökben DAF motor van, és azért annyira nem rossz kocsik.
süti beállítások módosítása