Utolsó kommentek

CsigaOvi-blog

A kecskeméti hírös társaság kalandjai egy csokorba gyűjtve. Nevünk származása: Egyik "kedves" kecskeméti forgalmistánk szólogatott be nekünk mindig fotózás közben, azzal a kedves mondattal, hogy "óvoda megszűnt, haza lehet menni". Az ovi az innen származik, a csiga pedig a Volán logóból, hogy mégiscsak legyen valami kötődése szakterületünkhöz.

Határvidéken

2012.01.05. 19:15 bop308

Bár a beígért Békési túra elmaradt, azért a kétünnep között kárpótoltam magam és bejárattam az új gépet egy kis Szabolcsi kolbászolással.

Alkaa és R.odriguez urak voltak útitársaim a nap során, Hajdúnánásról indultunk, első állomás, Hajdúdorogon keresztül Újfehértó volt. A 260-asok természetesen sehol, csak az eBay-ről kukázott Neoplan árválkodott a Vasútállomásnál.

A várostól nem messze egy telepen állt egy 211-es így végül mégsem voltunk annyira csalódottak.

Következő állomás Balkány volt, ahol egy fotózhatatlan 543-ason és az egyetlen fehér nyíregyi C80-ason kívül nem sok mindent találtunk.

Beugrottunk Biribe is az önkormányzatis 280-asért, amivel elvileg tanulószállítást végeznek. Vigyázhatnának rá kicsit jobban, a műszerfal régen nem látott már szerintem takarítóeszközt, meg itt-ott a díszcsíkok is hiányzonak

Nagykállón meglátogattuk az FKL-814-et, akit még mindig árulnak. Az FKL-818-at pedig vagy sikerült eladni, vagy lángvágó áldozata lett. Ex MÁV-os kocsik, Záhonyban végezték a munkásszállítást.

Nyírbátor Szaki tours telep következett a listán. Hát mit ne mondjak, kevés helyen láttam ilyen összeszedett szép járműparkot. Látszik, hogy kivétel nélkül odafigyelnek rájuk. Még a régi Ikarusok is átlagon felüli törődést kapnak. Nagyon tetszett amit láttam. Egy vas viszont átlagon felül megfogott. Nemrégiben vásároltak egy SG221(?)-es csuklós Setrát Németországból, na ő különösen szép példány. Gondolom munkásszállításra fogják használni, mint a többi hasonló, de szóló kocsit.

A pályaudvaron nem igazán volt semmi, így nem is időztünk sokat, le kellett dolgozni a jelentős késést. Nyírbátor után Csenger volt soron, ahol az FTV-316 tanyázik mint önkormányzati-iskola akármilyen busz. :)

Nem messze szunyókált innen békésen két Rába Contact.

Rozsály következett a sorban, ahol elvileg a Méhtelekiek 543-asa állt volna, de azt közben visszavitték Méhtelekre, így csak a nemrég vásárolt 256-os parkolt a TSZ udvaron.

Mivel nincs messze Méhtelek, így utánajártunk ennek a rejtélyes 543-asnak. Meg is lett, hosszas szervezés után a Polgármester úr volt kedves kiállni vele a neki kialakított garázsból. Ezúton is köszönjük neki!

Itt a már eddig is nagy késésünket sikerült tovább hízlalni, így eléggé szaporázva a tempót siettünk is tovább Garbolcon, Kishódoson, Nagyhódoson és Kispaládon át Botlapádra, ahol újabb 543-as várt ránk.

Már csak Sonkád maradt a sorban, ahol a kiszemelt 543-as mellett, az elvileg tiszabecsi kth.-es KRW-583-at is találtuk. Örültem is neki, egy gonddal kevesebb.

Mire Fehérgyarmatra értünk már kellett az állvány. Ez volt az új gép első sötét bevetése, így csak ez az egy kékórás felvétel sikerült publikálható minőségűre. A Méhteleken már látott, amúgy Mátészalkai tartalék AVE-361.

A bejegyzés trackback címe:

https://csigaovi.blog.hu/api/trackback/id/tr753522620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása