A második részben a kőszegi és a sárvári villámlátogatás képeit láthatjátok.
Szerencsénkre kevés a busz a kisebb üzemegységeknél, ezért Szombathelyről vezényelnek tartalékot Kőszegre és Sárvárra. Utóbbi helyre nem látom értelmét, ugyanis 5-6 tartalékjuk nekik is van és azok ott álltak a telepen.
Kőszegen odaérkezés után egyből két 260-assal is találkoztunk. Az egyik a friss szemlés FJZ-499, a másik az IZB-220 volt.
Kb. 10 perc várakozás után befutott Sopronból a Szombatehlytől kölcsönkapott MAM-500. Ez a busz korábban MAM Baby Products csoport magyarországi képviseletének tulajdonában volt. Később aztán némi reklámért és a dolgozók hazaszállításáért cserébe átadták a Volánnak. Nemrégiben egy E95-ös váltotta le.
Kis idő múlva befutott a Kőszegiek egyetlen 415-öse is. Jó állapotú verda, tavaly kapott teljes felújítást.
Ezután még elmentünk és levadásztuk a helyis 260-ast, aztán repültünk vissza az egyik ÖAF-fal Szombathelyre kilőni a két DZB-s 280-ast.
A sárvári látogatás sem sikerült hosszabbra a Kőszeginél, de itt legalább több rendszám lett. Kezdetnek itt van mindjárt a cég egyetlen 250-ese, melynek rendszáma nem meglepő, BRJ-250.
Itt is találtunk egy kivezényelt autót, az egész héten kergetett AAT-261-et. A sofőrnek utólag is köszönjük a segítséget.
Végül pedig egy kép a HBR-643-ról. Az országban csak Vas és Hajdú-Bihar megyében közlekednek két ajtós SL222-es MAN-ek.
A következő és egyben utolsó vasis posztban a szentgotthárdi és körmendi kiruccanás képeit láthatjátok majd.
Utolsó kommentek