Május első napjaiban volt szerencsénk bejárni Vas megye jelentős részét, konkrétan Szombathely, Kőszeg, Körmend, Szentgotthárd és Sárvár képezték a felhozatalt. Busszal utaztuk végig a több mint 300 km-es utat. Kecsótól Soltig a szokásos LEZ-869 jutott, onnantól az IES-056 - Tiszás kékvolvo. Meglepően kényelmes volt, kellemesen csalódtam a típusban. Odaérve tapasztaltuk, hogy milyen változatos az időjárás. Sárvárnál még sütött a nap, Szombathelyre érve már szakadt az eső, de utána nemsokkal már újra előbújt a nap a Kőszegi hegység mögül.
Az első napon inkább csak rákészültünk a hétfői rohamra, viszonylag nyugisan telt. Hétfőn aztán nyakunkba vettük a várost. Az Ady téren kezdtünk, ahol kiválóan lehet lőni a beérkező vasakat. Jöttek is szép sorban és szerencsénkre a Sárváriak vezérgépe az AAT-222 is betévedt. Hát mit mondjak, nincs túl jó bőrben.
Mivel én alapvetően "csuklósbuzi" vagyok, ezért örültem a helyközis 280-asoknak is, meg persze a Rábáknak is. :)
Ezután át 435-ösöztünk a Vasútállomáshoz, ahol a helyi járatok nagy része található. Itt sajnos Credokon kívül mást nem nagyon láttunk, bár az itt elhaladó 3-as járaton lévő két csuklós kocsi miatt érdemes volt kinézni.
Mivel a 435-öst meg kellett volna várni, míg kiér a végállomására és visszajön, a 280-as pedig a másik irányba tette meg ugyanezt, ezért kinéztünk az osztott kocsik tárolójára, ami nem messze innen egy társasház udvarán található. Itt állt az április óta majdnem teljes Decathlon reklámot viselő AAT-267.
Mire visszaértünk, pont jött a két csuki, Olad felől a DZA-027, Kámon felől pedig a KAY-332
Ezek után elmentünk ebédelni, majd egy rövid kőszegi kitérőt követően délután, majd este is lőttünk egy pár képet. Szerencsére dolgozott a Vasi Volán egyetlen szóló Rábája, a hosszított kivitelű Contact 102-es.
Késő délután befutott Pestről az egyetlen E98-as is. Érdekes, hogy ezt a kocsit küldték Pestre, a Lion's Coachot pedig Győrbe.
Este pedig egy érdekes busszal találkoztunk. A tescos kocka Merci helyett ezt az ex BKV-s 260-ast dobta be a ClaudiBus.
A következő részekben vidéki, kisebb üzemegységekhez kalandozunk majd.
Utolsó kommentek